Zamówienie - Suit you!

Witam! To mój pierwszy wpis na tym blogu i jednocześnie piewsze wykonane zamówienie. Skąd się wzięły te zamówienia skoro blog dopiero powstał? Otóż jestem autorką bloga zrob-sesje, który posiada fanpage na facebooku, na nim umieściłam ogłoszenie o wykonywaniu szablonów, ale żeby nie pakować do bloga o sesjach odmiennych kategorii postanowiłam stworzyć oddzielnego bloga w celu wykonywania szablonów i tak oto powstał tremblin! Przechodze do opisu szablonu!




Spośród zamówień wybrałam właśnie ten jako pierwszy! Dlaczego? Był idealnie opisany jak ma wyglądać dlatego podjęłam się go bez większych problemów. Moim zdaniem efekt jest niemal identyczny o jaki prosiła dziewczyna z zamówienia. Blog prowadzi dziewczyna z wieloma zainteresowaniami, tematem bloga jest życie autorki, szablon jest prosty w wyglądzie a także w obsłudze.

Szablon w którym nagłówek musiał łączyć się z tłem postów robiłam pierwszy raz. Teraz wszyscy szabloniarze pewnie podśmiechują się, ale zastanawiałam się jak to zrobić i początkowo wersje nagłowka były 3, aby po cichu ominąc ten element. Jednak nie mogłam tego zrobić bo był on  w sumie kluczową ozdobą w tym całym szablonie i w kombinowaniu z kodami css wyszło tak jak wyjść miało!


Aby szablon nie był nudny efektu dodaje mu ruchome menu które rusza się po najechaniu na nie. Wykonywanie takiego menu na jeszcze miesiąc temu było dla mnie czarną magią. Tak strasznie chciałam umieć je wykonać i pomimo kodów na różnych blogach dalej mi to nie wychodziło. Nie wiem jakim cudem, ale w końcu przysiadłam do tego i znalazłam odpowiednie kody i gotowe! Jest to niemalże teraz niezbędna atrakcja przy szablonach które tworzę.

Gdy skończyłam robić szablon kolumna była na wysokości wpisów, jednak postanowiłam trochę ubarwić szablon i przesunąć kolumnę do góry. Niezamierzonym efektem było to, że przesuwając kolumne zmniejszała się ona i obrazek ze zdjęciem autorki robił się coraz mniejszy. Odklikując komendę "zmniejsz aby dopasować" obrazek wyszedł za linie i ten efekt strasznie mi się spodobał i również jest małą atrakcją w wyglądzie tego bloga. 

Oto cały szablon:


Szablon na zamówienie: www.suit-you.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine