Zamówienie - miejsce martyny

Kolejne zamówienie zrealizowane! Szablon jest bardzo
 dziewczęcy i w przyjemnych kolorach idealny dla pamiętnikowego bloga. Śliczne dziewczęce obrazki znajdujące się na nagłówku na pewno spodobają się każdej nastolatce. 





Ogólnie zamówienie różniło się od efektu końcowego bardzo dużo, ale zmiany które wprowadziłam oczywiście są na korzyść zamawiającej. Szablon jest prosty bez zbędnej burzy dodatków!
A odnoście burzy to zaczyna padać, eh.
Oto cały szablon


Patrząc na ten szablon aż ma się ochotę poprowadzić jakiś pamiętnik. 
Lubię takie proste dziewczęce szablony, a wy?

Osób zamawiających było wiele, ale po odpisaniu do nich zrezygnowały (nawet nie miały bloga), a jak wspominałam to ja robie tylko szablony a nie wszystko od zera, bo po co mam komuś boga zakładać, trochę bez sensu :D Także zachęcam do zamawiania wszystkich bo już zrealizowałam wszystkie zamówienia, więc nie mam już zajętych rąk!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine