* * *


Zamawiając u mnie szablon musisz liczyć się z tym, że swoją "przygodę" z tworzeniem szablonów na blogspot zaczęła się dopiero nie dawno i istnieje taka możliwość, że odmówię wykonania dla Ciebie szablonu po prostu z tego powodu, że nie będę umiała go zrobić. Oto regulamin zamawiania.

1. Zamówienie musi być dokładnie opisane, oto kilka ważnych rzeczy,
 które powinny zaleźć się w twoim opisie:

- Układ bloga (np. dwukolumnowy, prawokolumnowy)
- Menu poziome czy pionowe
- Wielkość nagłówka
- co ma się znaleźć na nagłówku: zdjęcia, napisy, kolorystyka
  
Bardzo pomocne dla mnie jest jeśli wyślecie adres
 bloga, na którym chcecie aby wzorowała wygląd.

2.Musicie liczyć się z tym, że mogę nie potrafić wykonać twojego zamówienia
3. Ze względu na dużą ilość zamówień mam nieograniczony czas na 
wykonanie szablonu, jeśli napiszę, że je przyjmuję.
4. Każdy szablon, który wstawisz na bloga mojego autorstwa musi zawierać
 w opisie mnie czyli autor szablonu.
5. Zamówienia składamy na e-mail, aby mieć stały kontakt w sprawie zmian itd.

Jeśli przeczytałeś ten regulamin i chcesz złożyć zamówienie
przejdź do zakładki "ZAMÓW SZABLON
na znak, że przeczytałeś/aś ten regulamin dopisz na końcu opisu
"Graphic secrets!"


JEŚLI CHCIAŁBYŚ SZABLON, A NIE MASZ POMYSŁU JAK MA WYGLĄDAĆ SKORZYSTAJ Z GOTOWYCH WZORÓW W ZAKŁADCE "MOJE PRACE" I WPROWADŹ DROBNE ZMIANY NA POTRZEBY SWOJEGO BLOGA! ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine