hello magic world

(c) Tremblin


Witajcie! Z zamówieniami na szablony bywa różnie, raz są a raz nie, a ich wykonywanie wymaga czasu na wymyślenie tego całego wyglądu a później zrobienie go. Nie chcę, aby częstość wpisów zależała od częstości zamawianych szablonów. Początkowo miał to być blog jedynie z zamówieniami, ale pomyślałam, że aby zachęcić was do częstszego odwiedzania mojego bloga trzeba od czasu do czasu zasypać was jakimiś dodatkami, instrukcjami, nagłówkami itd. Okej! Zatem zabieram się za wpis!

SESJE ZDJĘCIOWE



  
  
  

 Pobierasz? Napisz w komentarzu!

BAZY POD IKONY

Kilka baz pod ikon, które sama wykonałam. Oczywiście jesli kopiujesz to informujesz
 mnie o tym w komentarzu oraz nie zapominajcie o creditsach!


  
  
  
  
  
  
  
  

DARMOWY NAGŁÓWEK

A oto nagłówek który możecie pobierać na swoje blogi. Oczywiście zabraniam przerabiania  np. wstawiania swojego adresu bloga na niego itd. Jeśli pobierasz, to mnie o tym poinformuj ! ;)


Na początek tylko jeden, tak na rozgrzewkę ;)

TEKSTURY ŚWIETLNE

Oto kilka tekstur z których korzystam do wykonywania nagłówków ;)





**************************************************

Okej kochani, to chwilowo tyle na start!
Piszcie jak wam się podoba :)
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine